Underbart

Sitter och storgråter, som jag alltid gör när jag lyssnar på denna underbart vackra låt ''Kiss the rain spelad av Yiruma''. Gash. Torka tårarna och gå vidare.
Just nu är jag sådär normalt lycklig. Jag tycker om att leva. Även om det inte är underbart att leva i vanliga fall. Nu är livet bara inte som ett liv som man bara vill sätta punkt på, knövla ihop och kasta i soptunnan, nu är det som ett liv som man vill stryka och fortsätta skriva historien vidare. 
Vi planerar att göra någonting det gamla skolgänget från nian, ska bli underbart att göra någonting. Alltså Jag, Jenny, Emelie, Mathilda, Elina, Viktor, Niklar, Frida, Sanna, Adam, Emil, Gustav. Ska bli fruktansvärt roligt!
Men iallafall så börjar jag två imorgon, till åtta. Så ska bli skönt att få sova ut, så jag ska sova, gymma, duscha äta lunch och sedan bege mig till jobbet för att förhoppningsvis träffa Mathilda. Och sedan jobba vidare.
Näe, nu ska jag prata klart med allt detta underbara folk, gråta lite till till Yirumas fantastiska melodier, sedan sova, puss!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback