Sometimes..


Känner mig helt delad i två just nu, jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte om jag vill göra.
 Jag vet inte om jag kan göra. Ååh... Jag behöver dig verkligen just nu!
Ikväll ska jag vara med Emilia. Och kanske Robin.
Känns underbart att bara mysa på och prata. Behövs verkligen just nu!
Jag känner mig lite som en liten deppspridare. Rawr.. jag blir så arg!
Jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta. Eller jag vet vad, men, åh.. ska inte ens försöka förklara.
Jag känner bara att jag behöver din närhet. Bara veta att du bryr dig om mig. Att du finns där!
Men jag måste bara säga det igen! Jag är så grymt tacksam för alla underbara människor som stöttar mig! Tack, igen! Kan inte beskriva hur mycket det betyder för mig!♥
Näe, ska se om jag kan äta, sedan bär det av till stan!
Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback