Om ett skratt förlänger livet är jag fan odödlig

Varför är jag kär i rihannas alla låtar nu?!
En övergångsfas hoppas jag! hehe

Why is everything, with you so complicated?
Why do you make it hard to love you,
While I hate it?
Cause if you really wanna be alone, I,
Would throw my hands up cause baby I tried
But everything with you is so complicated,
Oh why?

Har varit i stan nu, först en sväng på maxi sen solade jag. Fyfan så skönt! Älskar när man somnar i solariumet och vaknar av hjärtinfarkt när den slocknar. Lite mer fräknar kan man väl säga att jag har fått. Men ingen färg dock.
Ska gå och duscha och sedan äta middag.
Sen ska jag slå Jenny en pling, och sedan ut och gå en sväng.
Jag är för trött för att träna. Det känns som när man är nyvaken i musklerna. Inte okej någonstans!
Måste ladda ner lite musik också, påminnelse till mig själv!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback