Kopparstark

När jag är äldre, om min son/dotter frågar mig vem min första kärlek var, vill jag inte behöva ta fram ett gammalt fotoalbum. Jag vill kunna peka på personen i andra sidan av rummet, och säga: ''Han sitter där borta''

När jag ser på det gamla paret som bor på avdelningen där jag jobbar, ser jag kärlek och lycka! Dom träffades när dom var 15-16 år gamla och är fortfarande lika kära 60år senare! Det är underbart att se när dom går i snigelfart med rulatorer och håller hand, och man ser i deras blickar att det är så kärleken ska vara!

Är just hemkommen från Kopparstark efter ungefär 5 koppar kaffe, 4 cigg, och en hel kväll av prat! Underbart att prata ut med bästavän! Känns töntigt att säga bästavän tycker jag! Men det är så det är! Finns inget annat ord än bäst- och -vän!♥ 
Måste plugga på två prov som jag har imorgon, och skriva en 10 minuter lång redovisning som skall redovisas imorgon. Mehehee, jag känner pressen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback