Kärlek är en resa utan kompass i väglöst land. Ett äventyr!

Jag måste seriöst skaffa mig ett liv, en dagssysselsättning, jag kommer hem från skolan/jobbet, lägger mig och sover, äter middag och sedan går jag ut med mina homies. Det går runt i cirklar, om och om igen! Så, vad säger ni? Dagssysselsättning, ellerhur?!
Jag får helt enkelt börja sätta mig och sticka för att hålla koncentrationen på topp och för att inte somna!
Jag har heller inte ork för att göra alla mina skolarbeten, skäms på mig!
Idag har jag varit med om någon underligt gulligt, dessa små pensionerer som jag jobbar med på trivseln har spelat wii, gud så söta små människor!
Har dess värre ont i huvudet som fan och det känns som att febern smyger sig på som en smygande fis. Så jag ska ta en alvedon och lägga mig och försöka sova.
På Onsdag ska jag på en tripp till Kopparstark med min lillasysteryster och prata ut och mysa. Sedan kommer dom andra små filurerna förbi. Så ska vi bara mysa på som vanligt på onsdagar där i sofforna.
Älskar dessa små underbara människor som gör min dag var eviga dag!♥ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback