Everything has a beginning,everything comes to an end...

Gårdagen var mycket trevlig, välbehöv och efterlängtad! Först satt jag och Emilia och pratade, tryckte chirre, lekte med Dennis, rökte och allt vad myskväll nu innebär!
Sen kom Marcus, Robin och Pontus förbi. Så vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
Sedan vid ett gick vi till bussen, och vid fyra sovde jag som en stock!
Klockan nio blev jag väckt och klockan halv tolv var jag i piteå!
Trevligt dag måste jag påstå! hihi
När jag kom hem väntade en välbehövlig dusch kan jag påstå!
Nu ska jag ut och blossa, Blåsa håret, möta mathilda och bara mysa hela kvällen!
Blev bjuden till Emilia ikväll med, men ska vara med Mathilda jue..
Tack dock för erbjudandet!♥
Nu>Ut!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback