alla hjärtansdag

Idag är det ju kärlekens dag, alla hjärtansdag, det firade vi med dragspel, sång och björnbärspaj på Masten.
Men det räckte tydligen inte, så jag slog till stort med 39 graders feber, halsont, träningsvärk i ryggen, Ont i kroppen. Jasi, du ser där. Imorgon blir det inte att fara och jobba alltså, jag känner mig helt jävla slut och sugen på Cola. Och jag känner inte för att smitta ner alla dom stackars gulliga liven på Masten. Så jag får isolera mig i sängen imorgon med Proviva och alvedon imorgon.
Alla hjärtansdag är ju som sagt kärlekensdag, man ska tillbringa den med dom som betyder mycket för en.
Jag tycker att det är tråkigt att jag blev sjuk och inte kunde vara med mathilda och bara mysa, men jag är även glad över att jag fick vara med pensionerer som verkligen uppskattar all den hjälp dom får som dom inte klarar av själva. Men nästa år, då jäskien!
godnatt

♥♥♥   ♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback