Vissa dagar är man svag idag hade jag den dagen

Kände mig alldeles död imorse efter en natts funderandes,
så låg i sängen till klockan tio och tänkte ligga där hela dagen och skita i skolan, men jag får sån ångest att jag missar så mycket så jag kastade mig upp och drog mig till skolan men inte alls så glad min.
 Tur flickorna där ändrar på den. Gillar min klass verkligen!
Satte mig sen på bussen för hemfärd, gjorde middag, och for sen på kopparstark men några av världens bästa människor, Jenny, Marcus och Jonathan. Vi satt och pratatde och hade det bra.
Nu vill jag krypa under jorden och ligga där några år. Om vi nu då inte går under 2012.
Hm.. ja justeja, har klippt av mig håret, två decimeter tametusan. Är väldigt kort, har inte haft så här kort hår sen jag var miniliten och mamma bestämde frippa. hujeda mig.
Är ledig tordag och fredag så det bli att sova ut imorgon sen hoppas på att få ni vet det här skolintresset och börja med tusen uppgifter. Lycka till Elin, TACK.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback