All I can taste is this moment

Varför känns allt så jobbigt just nu? Skolan, vädret, att jag verkligen måste städa mitt rum och min garderob behöver en rensning, att jag har tusen grejer att göra i skolan, julklappar, mitt humör, planering, min långhåriga katt där snön fastar ÖVERALLT!
Känns bara jobbigt..
Sitter och försöker förstå mig på engelskainlämning nu, går inte allt för bra. 
Jag planerar att sova som en gud inatt för jag är dödligt trött, och mitt ansikte svider inte lika mycket som igår. 
Var en jävla tomateoface, Började ju att sola med 25 minuter som inte var så smart kanske första gången på länge. Så såg ut som en jävla tomat (inget skämt) hela onsdagen. Och det sved som aldrig förr, trodde min tid var inne. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback