seriously, I don't give a fuck

Ikväll har jag pillat navel med Jenny, Jone och Marcus.
Som det så fint heter här i skelleftehamn, 208 the hood. Nu tror ni säkert jag är stolt,
men nej ska dra härifrån så fort jag får chansen lillrumpor.
Vi låg och spelade wordfeud, pratade och hade det allmänt bra alltså. Träffade Mathilda och Rebecka ett tag. Och några randoms. En aning random kanske.
Nu ska jag lägga mig och se på trolltyg i tomteskog och drömma mig bort, kanske till Grekland eller något annat mysigt ställe. Kan nöja mig med sommaren bara, är trött som en jude efter endast några timmars sömn hos Jenny. Hade det grymt där i varje fall.
Kyss och kram och klapp i stjärten!

jag kan faktiskt vara seriös ibland..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback