De flesta människor känner inte. De tror att de känner. De tror inte. De tror att de tror.

Ligger i sängen i myskläder, ja myskläder, händer inte varje torsdag det inte.
 Mjukisar och ett linne, Har glömt bort hur skönt det är med mjukisbyssor. Ska nog bo i mjukisar hela vinterlovet. Kom hem vid tolv idag, träffade Rebecka och tog mig sedan en tre timmars lång powernap.
For sen till boviken till min morbror och träffade mina kusiner, och lite sånt mys med bränd gröt och en tom chokladask. Sen kanske jag möjligtvis tog mig en 25 minuters powernap i solariumet, men bara kanske.
Ska lägga mig och kika runt i jakten på något att bära på nyårs. Har nog kollat på varenda, VARENDA jävla shoppingsajt.. finns ingenting! Börjar krisa sig om jag ska beställa hem snart..
Och påtal om krisa sig så är det julafton snart, tänka sig.. Det var nyss sommar vart tog den vägen så fort??
Tack och hej leverpastej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback