Once, when I was little I used to feel so strong even when they tell me, tell me I was wrong

He blev kopparstark ikvälla. Med Jonathan, Jessica, Mathilda och Rebecka. Ronja och Robin kikade förbi där ett tag osså. Mycket trevligt om du frågar mig. Smed lite planer som inte blev så mycket av däremot men försökte iallafall. Blir grötfest på skolan imorgon, och avslutning. Kunde inte längta mer är som ett barn på julafton.. eller hur det var!?
Har läst ett litet häfte om livets sista tid, hjärteskärande. Även skrivit reflektion där jag började sväva runt på andra moln och istället för att skriva vad jag tyckte om boken så kom jag in på att jag aldrig ska dö och att tänk om man känner att man blir kremerad eller när man ligger i kistan nergrävd att man känner hur maskar och annan skit äter upp en??? Och vars hamnar man när man dött?? vill aldrig dö..

Ska lägga mig och fortsätta min filosifi i sängen. Ha det bättre än mig, puss och smek trevlig lek!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback