Kan vi inte vara nära bara en minut

En sån här lista för tidsfördriv, så här kul kan man ju som säga att jag har just nu..

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ibland
3.Är du uttråkad? Eftersom att jag gör den här listan så borde jag vara det?
4. Är du ledsen? Inte just nu
5. Är du italienare? Inte så vitt jag vet
6. Är du gravid? Nej
7. Är du full? Nej
8. Är du en cooling? Antagligen
9. Är du från Irland? Inte det minsta
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jajamen

skit

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?  Nja, tveksamt
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja 
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? Har jag väl
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja, det har jag
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag kunna veta om det är en hemlig typ
7. Är du kär?
8. Vill du gifta dig i framtiden? Givetvis

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? bästa vänner 
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Båda
10. MSN eller mobil? Mobil, helt klart!

10 "Har du nånsin…"

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? hehe ja
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort nåt du ångrar? Flera gånger 
4. Hoppat Bungee Jump?  Aldrig
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr
6. Ätit en hel tårta? Nej
7. Gjort bort dig offentligt? Ett antal gånger 
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? har hänt 
9. Gråtit när ett husdjur dog? Klart jag har, jag gråter för allt!
10. Velat försvinna? Ja 

skit
Vad såg du på tv sist? O.C
Vems blogg läste du sist? Ronjas, tyvärr så uppdaterar kvinnan aldrig!!
Vad åt du sist? mat
Vem pratade du med sist? Märta
Vem ringde du sist? Emelie
Vem messade du sist? Micke
Vad läste du sist "bok"? Vad är läsa? Går det äta? 
Vem pussade du sist? Enyaaa:*
Vem kramde du sist? Mamma
Vem bjöd du sist på något? bjöd Märta på ett tuggummi nyss 
Vad köpte du sist? Cigaretter




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback