I keep myself busy with things to do but everytime I pause, I still think of you.

Känslan av att ta av sig bh:n efter en lång dag är helt obeskrivlig. höhö. 
Nu ligger jag i sängen i mjukisar (kläder jag aldrig skulle sätta en fot i utanför detta hus) efter en dag på stan, folk är fan galna, utan att överdriva! Inte ens kul att gå på stan nu, jävla mellandagsrea. Har iallafall varit med Jenny ikväll, vi gick och träffade Andreas och Mathilda, satt och pratade med dom ett tag, frös ihjäl, vimlade runt som alla dessa snöflingor, dansade till mr lover lover, ja men en vanlig måndagskväll kan man väl som säga?!
Öppnade även min julklapp från jenny, två ringar som jag velat ha och en jättemysig tavla! Tack ska du ha sockerflarn!♥
Nu ska jag lägga mig och sova som gud själv. Sängen välkomnar mig med öppna armar, Känns bra det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback