försök ingenting, för jag vet att du gillar när täcket går som havets vågor

Blev att sola med mor min efter skolan, skönt som tusan!
Börjar komma ikapp min sommarbränna, tjihoo!
Nej, ikväll borde jag göra lite skolarbeten med tanke på att sista skoldagen är imorgon och har uppgifter som skulle in förra julen, så kanske är på tiden. Men jag ska ner på kopparstark och mysa med Jone, Jessica, Mathilda och kanske Ronja. Blir nog toppen, brukar vara det!
Men nu ska sätta mig ute och röka och läsa en liten bok samt skriva mina reflektioner om den tills imorgon.
Sen beger jag mig till vildare betesmarker.
I skrivande stund lyssnar jag på 2 blyga läppar - jag vill ha dig baby! Tryck och lyssna!!
Julkänslan har börjar smyga sig fram, ännu mer när jag ser alla julklappar under granen, nästan så att det kliar i fingrarna, skaka och klämt har jag redan gjort på varenda ett, men det är inge kul längre.
Får vänta några dagar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback