2012


2012 närmar sig med stormsteg, och det känns bra.
Börja om på nytt, jag känner på mig att 2012 kommer verkligen vara mitt år
och om inte så ska jag se till att det blir det! Är sjukt taggad på att börja om.
Har några nyårslöften jag sitter och klurar på, några som är säkert är iallafall..
◊ Sluta röka
◊ Sluta bita på naglarna
◊ Ta skolan på allvar
◊ Börja träna så jag får igen min kondis som rökningen tagit ifrån mig
◊ Ta vara på 2012 om vi endå ska dö 21 december..

Sitter och pratar med Jenny, ska dit och mysa ikväll. Ska troligtvis träffa Erik också, blir nog kanonbra!
Vi ska ha det allmänt bra, snacka skit, mysa och göra det som vi gillar bäst. På ett eller annat sätt så kommer det bli underbart iallafall.
HAHA jag och Jenny pratar och mitt i allt säger hon: brb, måste strypa en neger! Hon är ju för go hon.
Ska göra mig klar sen drar jag mig mot vildare betesmarker.
Taggad som satan på allt trots min huvudvärk och förkylning, how come?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback