You had me at hello

Sitter, eller snarare ligger i sängen och ser allmänt störd ut. Är dyngförkyld och huvudet känns stort som en basketboll. Livet leker alltså.
Gårdagen spenderades med Jennsan, Jone och Marc. Mycket roligt måste jag säga att jag hade! Prat, Skratt, Sång, Rökning, Kaffe, Chokladkaka. Jag och Jenny slog dom där två tapen i skicka micken! TVÅ GÅNGER TILL OCH MED! vi är bäst helt enkelt!
På fredag, ska vi laga middag, se skräckfilm, sjunga, köra anden i glaset. HAHA vara töntiga helt enkelt! Kommer bli awesome! Jone och Majken ska få revanch i singstar dessutom, vi kommer dock att vinna.. igen! Om min hals pallar det, kan inte prata idag typ. Men det är bara att bita i det sura äpplet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback