You are my dream

Tjo bre vad händer yao peace bre.
Jo, jag ligger i sängen och har just sett klart säsong 8 av VÄNNER! underbart bra!♥
Kvällen har spenderats med Marcus och Jenny, vi har varit ute och gått, gått på alba, suttit ute och pratat, vandrat vidare hem till moi, suttit här och sett allmänt störda ut! Ja men en allmänt trevligt lördag!
Gårdagen spenderades fullt ut på alla möjlia sätt.. ledig från skolan p.g.a begravning, för sen till Jenny, satt i solen, gjorde middag med marcus, jenny och jonathan, for till kone, köpte ett kilo godis, chirre, dricka. Sjöng singstar! Hade det myspys helt enkelt! Sen kom Mathilda och vi sjöng som sådana små oerfarna nyfödda fågelungar på vårkvisten. Såg paranormal activity 2. En förbannat läskig film, jag tror jag låg och hyperventlierade hela filmen i princip.  Sedan vid två kom Jessica. Och vi allihopa trängdes i jennys rum. Varmt? eh jo! Jobbigt? eh jo! Kul? eh jo! Sovit gott? eh ne!
Söndagen tror jag det bjuds på bio,
Min helg kortfattat!
men nu ska jag sova innan jag tappar lusten att sova.. sov gott, vakna torrt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback