When you know the moment is right, do it. Don't let anyone stand in your way. No one should ever have to look back and wonder 'what if'.

Godmorning sunshines! Rise and shine!
Idag kommer jag vara på världens äckligaste humör! Har sovit ungefär tre timmar av och från inatt med en
 fisandes Ronja och Jesper brevid mig. JOBBIGT!
Gårdagen blev en väldigt lyckad mysig kväll, vi satt och pratade, spelade klädpoker(killarna fuskade), var ute och rökte, hade det allmänt trevligt helt enkelt! Det var jag, Ronja, Jesper, Rickard, Eric, William, Petter, Moa, Sandra. Ja, jag tror det var alla. Jag blev ett sår i handen rikare osså, hehe, ramlade..
Ska snart ringa frugan min och höra hur läget är och så.

Iförrgår blev det ju som sagt grillning på kallis, ganska roligt om man kan säga det så. Jag hade då trevligt, sen satt jag och marcus och pratade, pratade och pratade ännu mer. Mycket trevligt!

Näe, nu ska jag lägga mig ute i solen och hoppar på att få sova utan att bli väckt av spindlar.

Bilder från grillningen! Haha Jenny och dina svartvita bilder, du har en liten thing för svarta saker va??



» jenny

Jaa, jag gillar svarta saker..

2011-04-23 // 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback