We're never going to be as young as we are tonight

Här sitter jag kry som attans få människor! Sitter och åar mig över min fot som verkar vara vrickad! Men dock så har jag inte en blekaste aning om vad jag har gjort! För jag har inte ramlat, det vet jag med säkerhet att jag inte har gjort! Dock så gick vi ganska mycket igår kändes det ju som. Först till musikskolan, men det blev way to much people there. Så då bestämde sig alla för att gå upp till mullberget, wihoo, ute, grilla, awesome! NEJ! det var kallt. Så då var det någon fest på atorp så vi tog oss dit, okej, jag och robban åkte bil, alla andra gick! mehe. Sen när vi kom fram så hade hon som hade festen dragit till mullberget! Så vi åkte bil till sjungande där en tredje fest var. När vi kom fram så höll dom på städa och stänga igen! Så vi drog till max, där alla coola hänger alltså! Sen så blev det som det blev när det inte blev som det skulle.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback