Valborgs

Sitter och försöker dra igång taggen, dock då går det inte!
Har sovit elva timmar inatt, UNDERBART!
Så kvällen borde jag peppa, men ack, det går inte, inte ännu! Får väl se om den kommer snart, när vi drar igång!
Jag saknar mina vänner, även om det var senast 24timmar sen jag såg dom, Jag saknar att skratta med er, jag saknar att gråta med er, jag saknar att busa med er, JAG SAKNAR ER!
Mina sms tog slut igår, vilket innebär att jag har smsat 5000 sms på 23 dagar! Vem är offret som fått alla sms egentligen?
Nu ska jag tigga en cigarett av mamma, sedan ska jag göra mig klar, sen bär det nog av mot ica för att möta mathilda, inhandla middagen lite, sedan beger jag mig väl till mathilda och myser! Med åtta eller nio bussen så rullar vi mot staden, blir mys!
Nu ska jag lacka naglarna! kyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback