när du tittar på mig ibland så river du muren som jag byggt upp

Ligger och steker, solen lyser genom mitt fönster och bländar mig mer är tusen.  Så jävla härligt väder det har varit idag! Usch och fy, så varmt så man svettades typ. Har hittat mig ett par nya solbrillor att gömma mitt ''vackra'' ansikte bakom. Eftersom att jag har slarvat bort min Ray bans.. Elin i ett nötskal.
Men iallafall så har jag hittat mig ett par som jag trivs bakom.
Idag slutade jag tolv, så jag tog bussen 12.20 till stan, träffade bästa Ronja, gick på stan och pratade! Sedan for jag till Min lilla Jenny som ligger på sjukan, vi körde lite rally med rullen, larmade på den slöa peronalen hela tiden och hade oss! Krya på dig Älskling!♥

På Fredag blir det begravning så är ledig från skolan, och senare på kvällen mys med några av världens bästa människor!
Och Lördag mys med några av världens andra bästa människor!
Och söndag bara mys och läxa.
Så kan inte säga annat än att jag ser fram emot denna helg!!

Men nu ska jag försöka göra klart lite skoluppgifter! Tack och hej leverpastej som Bert brukar säga!



» jenny

näemen oj sikken snygging jag ser!

älskar dej gumman <3

2011-04-05 // 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback