Jag glömmer dig mer för varje dag

Sitter här nyduschad och fräsch.. OHYES!
Har varit hos stumpan ikväll med marcus och mathilda, trevligt, vi satt på OK och
pratade, gick en sväng,(till ok och tillbaka), Låg och såg tv.
Och nu sitter jag här och gruvar mig för att stiga upp klockan sex imorgon
för att bege mig på praktiken. Ska fara på praktiken på förmiddagen sen ska jag bege mig
 till skolan för att ha EVKmöte(eller vad fan det heter) igen, med rektorn och hela jävla
utvecklingsförstörda skolan... pepparpeppar, ni ser väl om jag överlever detta elände!
Taggar valborgs som fan med fina människor vetni, kommer bli awesome!
Laga middag med min sparris mathilda, sen bege sig till stan för att träffa en massa
folk som bland annat min böna Ronja, sen får vi se vars ödet vill att vi ska fira förstja maj/våren! 
Nu, Oc, sen sova!♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback