it doesn't matter how long you've known him, if he's had you smiling since day one, never let him go

Blir mitt hår orange nu då vet jag jävlar inte vad jag gör, om jag dödar någon jävel plågsamt, eller om jag gömmer mig resten av livet!
Sitter då som sagt med färg i håret och vad färgen blir, återstår att se!
Skoldagen har varit kort och ganska rolig, har för den mesta delen suttit ute i solen med finfina människor och Schteekt!
Och imorgon blir en lugn kväll för min del med bra filmer tror jag!
Medans lördagen blir en vild kväll.. kanske inte. Men det blir en kväll med Ronja och massa annat UNDERBART folk! Peppar som tusan! bara våra planer går vägen!  
Näe, ska skölja ur denna förbannade färgen och se vad som blir av den!
Kyss och kram och klapp i stjärten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback