I love this place, but it's haunted without you

Ligger i sängen och borde sova egentligen, men jag sov till tolv och sen somnade jag framför vänner i kanske en timme idag, så jag känner mig dödligt trött men kan inte sova. Så då tar jag tillfället i akt och bloggar lite grann och lyssnar på skitmusik!
Planerar helgen lite och så, helgen kommer bli kanoner! Hoppas jag!
Ikväll, träffade jag jenny och mathilda så vi gick och såg bio ''hur många lingon finns det i världen'' hur gullig film som helst! Värt 70kr iallafall!! -Ska vi gifta oss? -Nej! -Men guuuu vad tråkig du är!
Men gott folk, endel jävla folk förvånar mig fortfarande efter alla dessa år. fifan alltså!
kyss och kram och klapp i stjärten!

jag tror att katten är rädd för mig:(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback