I know just what you're saying

Japp, så sitter vi här igen.. Ingenting att skriva.. Ingenting att göra.. Ingenting får jag gjort heller!
Det är inte lätt när det är svårt!
Jag tycker att den här förbannade jävla satans snön kan ta tummen ur röven och draaaaaaa! Jag är så fruktansvärt less på den.. fyfan för snö! Jag ska flytta till Thailand eller något. Där snön aldrig, ALDRIG skulle ens tänka tanken att falla ner över dom små oskyldiga thailännare! Snyggt byggt, fräsig kärra!
Dagen har varit ett äventyr med många bussresor känns det som, sega, sega dag! En aldles för lång svenska lektion och inga cigaretter!
Imorgon får jag en timmes sovmorgon, vilket innebär att jag kliver upp vid sju. Vilket kommer kännas som att gå på rosa moln. Ett himmelrike rättare sagt! Är så fruktansvärt trött och less på alla dessa inavlade invalider på denna förbannade jord. Så jag ska tamefan ta mitt pick och pack och dra för att skapa liv på Mars.
Jag är arg! hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback