Feelings is a biiiaatch

Inte ett moln så långt ögat kan nå! Solen är varmare än aldrig förr.
 Satt ute i solen i en timme ungefär det var skönt tills jag märkte att en jävla spindel hade byggt ett jävla nät mellan mina armar.. dock inte lika roligt längre!
Parasiterna lever jävel i skellefteås vatten, men det hindrar inte mig. Bara att koka vatten! Eller så skiter man i dom där förbannade parasiterna och dricker endå! Vad är magsjuka mot ett glas vatten.. ungefär! INGENTING!
Ikväll står det tjejkväll med rikedom och kunskap på schemat, blir nog mysigt det! 
Luktar fortfarande kokosolja även om jag har duschat! fifaaan! 

Nu blire en prommis med hundarna skulle jag kunna tro!  


I'm tired of holding back feelings. When people ask me how I am,
I want to reply exactly how I'm feeling. But you know what's the
saddest part of all? I can't do that without being judged, and without
exposing my biggest secret. The fact that I still can’t get over this.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback