even if i was drop dead gorgeous, perfect and could have any guy in the world, I’d still pick you.

Ibland så..

Är jag och jenny så här dryga mot varandra! Men.. 

Ibland inte!

Var hos Jenny ikväll med hon, Marcus, Mathilda, Robin och Samuel Hallonstånd! Mycket roligt, jobbat på magrutorna(magrutan) hela kvällen, dom grabbarna är ju för goa! Tror jag satt i en halv timme och kollade när Samme fick stryk av Majken! haha

Ligger och ser på Vänner, och ska nog göra det hela natten! Vill se Red riding hood som jag har tankat hem, men vågar inte se den själv ju! Den verkar konstig!

Kyss och kram och klapp i stjärten!


» jenny

jag ser den gärna med dej!

2011-04-19 // 00:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback