den feta gubben

Jag drömde en sån sjuk dröm inatt, men det är inte första gången jag drömmer den heller.
Jag är och hälsar på min syster som har fllyttat till en etta som man inte ens kan låsa innifrån eller utifrån, utan man knyter fast hantaget med ett snöre så att inte dörren ska glida upp. Hon dela rummet med en GIGANTISK kvinna som ser ut som juniorhelena! haha no kidding!
Och från deras fönster, det enda fönstret som är lika stor som en vägg, kan man se i den stora lägenheten mitt emot oss, en stor gubbe som sitter naken med kikare och kollar på oss. Och skriver med teckenspråk att han ska döda oss. Vi får panik och min syster tar fram sina dödliga vapen, spiderman och batman i pappersflygplans format. Hon kastar dom mot han och säger FLYYYYYYYYYYYYG! men båda cirkulerar mot marken. Vi ser att killen lämnar sin lägenhet och rör sig mot oss. Han har blond hår och är tjock.
Min systers rumskamrat vill se Vänner från min dator, men det får hon inte.
Alla springer runt i det trånga rummet och fattar inte vad vi ska göra. Vi gömmer oss under sängen! (Jag vet, en klassiker) Då vi ser att dörren kastas upp. Och så ser vi två nakna äckliga fötter. Han går runt i rummet. Med äckligt höga andetag. Helenafaces dras plötsligt ut från sängen och skriker som en styckad gris. Sedan tystnar skriket. Jag och min syster ser ett hål ut från väggen, under sängen! Vi bestämmer oss för att krypa in dit. Min syster först eftersom att hon är närmast. Hon kryper in så fort hon kan samtidigt som vi känner adrenalinet pumpa och den där tjocka killen som fortfarande går runt i rummet. Jag är halvägs inne i den där luckan då jag känner någon tar i mina fotleder i ett äckligt hårt grepp. Han drar ut mig och jag skriker och skriker, slår och slår mot han..
Sen vaknar jag alltid där!
Det är hur läskigt som helst! När jag vaknar slår hjärtat 180slag/min. Och mina fötter för ont.
haha läskigt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback