22 april 2010

 
Imorgon blir den bästa dagen i ditt liv. Nu kan du började läsa den här. DON'T STOP!
Det är så freaky!
1. Säg ditt namn tio gånger.
2. Säg din mammas namn fem gånger
3. Säg din förälskelse tre gånger
4 Klistra in denna till fyra andra grupper
Om du gör detta, att din kärlek kyssa dig på den närmaste fredag.
Men om du läser detta och inte klistra in den här, kommer du att ha mycket otur.
Skicka detta till 5 grupper inom 143 minuter. När du är klar trycker du på F6 och din kärlek namn kommer att visas med stora bokstäver på skärmen.
Det är så freaky För det är faktiskt!!!

Jag kollade en grupp på fejjan då jag fick syn på en sån här, inte ovanligt asså. Dom är proppade i alla grupploggor. Men iallafall, Nu jävlar tänkte jag och började läsa den, Elin, elin, elin, elin, elin elin, elin, elin, elin, elin! Jahapp! anneli, anneli, anneli, anneli, anneli! Så ska jag säga min förälselse tre gånger, men det blir helt tyst i min hjärna.. Och jag kom fram till att jag inte har någon ''förälskelse'' WIHOO!
Ska vi fira eller vad? Nog finns det människor som är mer intressanta än dom andra. Men jag har ingen crush för någon. Och det är toppen!

Föresten så är det typ påsk idag typ va! Alltså jag vet inte när det är egentligen. Vet bara att jag har fått några glad påsk sms, så då antar jag att det är pårre. Så.. GLAD PÅSK!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback