upside down, down side up

Nu nalkas sängen för min del, önskar att jag kunde sitta vaken heeeela natten, men det är ju så fruktansvärt jävla tråkigt själv. haha mitt huvud säger en sak, och min kropp säger en annan sak, mitt huvud vill sova och min kropp vill springa ett maratonlopp på två mil.. u n g e f ä r
Jaja, måste ju vara pigg och alert imorgon då de blir party.. eller inte, grillning iallafall. se det som du vill.
Fast å andra sidan så är ju varje dag i mitt liv som en fest. 
Party, Karamu, Fiesta, Forever

Har varit hos jenny ikväll med Jone, Mackman och Mathilda. vi såg 50 first dates, pratade, var ute och gick osvosv. haha jag var då jävla speedad där ett tag. och så fyller ju marcus 17bast idag, eller igår tekniskt sätt. så grattis igen!

Ligger och smälter som smör i solsken på en massa jävla bajs skit från H&M:s och eleven,
varför, varför måste detta hända just mig.
skämt och sido dock.
Jag kommer för fan aldrig få min lön.
Jobba och sliter i tre jävla veckor på en tennisbana, och vad får man för det. Inte ett jävla skit.
Okej, men nu ska jag sluta!
Men jag kommer
 seriöst, seriousely, ernst, en serio, sérieusement,
ALDRIG få mina jävla eftertraktade pengar.
jag får drömma istället för att trycka på den där enkla, lilla, söta, knappen ''beställ'' 
Men det är väl bara att gilla läget. right. 
PENGAR PENGAR PENGAR
har ni tänkt på det egentligen.. ingenting är gratis.. INGENTING!

Nä, nu ska jag sussa men min kurrande lilla båtmotor till katt. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback