All I wanted was you

Herre jisses vad det känns som det var längesen jag bloggade, men här kommer det iallafall ett inlägg.
Mitt hår blev typ svart.
Min lön fick jag i måndags 4035 svenska riksdaler. men allt jag har kvar är typ 1000kr. haha hur lyckas jag?¨
Jag har egentligen inte köpt så mycket.
Två par jeans
Ett linne
En trekvarts tröja
Två paket Hårfärg
En Klocka
Ett par jeans leggins
En eyeliner
En ögonbrynspenna
Det är väl i princip allt. Och ska snart beställa hem lite grejer från h&m. Men det levereras inte förän i mitten av oktober plus att det känns liiite ovärt med tanke på att hennes & mauritz finns i stan. Men då är det ju risk för slutförsäljning.
Men vi får se vars vinden blåser helt enkelt.
Ska kanske upp till stan och sola senare ikväll, fast elin i ett nötskal kom på att idol börjar ju åtta och det kan man ju inte missa. Och det hinner jag ju inte. Skit! får kanske sola imorgon efter skolan! Guu så skönt!
Nu ska jag ligga och lida med en jävla mensverk som känns i hela kroppen fortfarande efter två alvedoner.Lyssna på paramore. Äta choklad och vänta på att få se idol sen sova♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback