This is the last night, you'll have to be alone I'll be standing right beside you, you can't make it on your own

Nu har som sagt jag, min fiende och dess kära vän hostan varit på skolan och haft vård och omsorg. För idrotten kände jag att det orkade jag inte. Eller det var förkylningen som stoppade mig.
Så jag åkte buss hem, med trevligt sällskap. I det underbart vackra vädret. Kom hem, bokstavligt talat, dyngsur.
Från topp till tå. Frisyren som jag söndertupperade imorse låg platt efter mitt så fint formade huvud med en blandning av både mor och far. Nallade åt mig en nyakad sockerkasbit av mammas underbara kaka och ett glas multivitaminjuice, startade datorn, var peppad på att se en ny film. Och tror ni inte att det inte gick se film.. 
Haha man kan säga att jag blev en aning sur. 
Startade om datorn och startade filmen case 39. Gud så vidrig film. Då ångrade jag mig dock att jag började se den själv för den var vidrig.. iallafall dom 40 minuterna jag såg. Sen slog jag av den förbaskade filmen. 
Så nu sitter jag och lyssnar på Phil Collins och snart serveras ungstekt fläskkarre på middagsbordet. 
Magen kurrar.. 
Sen ikväll kommer jenny hit, då ska vi nog bara ligga och slappa eftersom att båda är sjuka. Se film. Och säkert gå mot föräldrarnas regler och frossa mitt i veckan. thihi. men säg ingen till dom. Då får jag inget lördagsgodis på lördag. 

Designen går för övrigt åt helvette. 
Någon gullig liten som vill hjälpa mig?! 

Näe, nu ska jag vara så övergeneröst duktig och dammsuga mitt rum. 

Blöthund!♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback