Sunday

Idag är det tydligen söndag, helgen har gått helvettes fort. Och om det är söndag betyder det att jag inte får röka idag, eller imorgon, eller i över morgon eller någonsin! deal or no deal?!
Känner för att fara ut och springa. Så jag tror att det får bli så.
I fredags var jag ju som sagt i stan, hade mycket kul. Träffade en hel drös med nys människor. Och igår firade jag plus kanske 15 pers till Sanna, vi busade, pratade, fikade, myste. Super trevligt hade jag iallafall.
Och nu.. söndag.. vilodag.
Ska kanske fara till stugan idag, får se om jag orkar annars ska jag slå en pling till jenny, eller annars och annars det gör jag ju endå.

Nu ska jag förmodligen klicka hem lite kläder, sen ut och springa, pussen!♥

Och förresten.. godmorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback