POTATIS

Jag lever! dont worry!
Haha, livet leker.
Fick komma hem i måndags och måste stanna hemma hela veckan från skolan, känns förvånadsvärt inte så bra, har redan missat två prov och säkert en massa annat.
Jag känner att jag bubblar av känslor och idèer, men vet som inte vars jag ska börja.
Hade tänkt lägga ut en bild på såret. Eller. vad tycker ni?
Jag hade ju tänkt ta hål i naveln men inte fan tror jag att det blir bra nu, med ett stort fett ärr på magen. Ser ju bara vidrigt ut. Så det får jag nog strunta i. 
Ska snart klä mig i mjuka kläder eftersom att jag inte får ha kläder som sitter åt. Helt otroligt, hatar att klä mig så, ser ut som en slashas! 
Sen ska jag iallafall till stan för att kika och sedan sola. Solade igår också en 24 minuter. Guu så skönt!♥
Ska köpa mig ett nagellack körsbärsbrunt som jag har varit på jakt efter i flera veckor, en höst jacka, hudkräm.
Hittar alltid allt utöver vad jag egentligen ska ha!
Påtal om det så köpte jag mig en heatprotection spray igår. LOVEIT! det luktar ljuvligt och är superbra! Kan berätta mer lite senare.
Nu måste jag ta tummen ur röven och sluta ligga som en POTATIS och läsa tidningar, kan ju tillemxempel städa mitt rum (bädda sängen åtminstonde), städa garderoben, tvätta mina sminkpenslar, sluta spela mario, göra något vettigt helt enkelt.
Ska nog köpa en ny kamera. Är sugen på en system men det känns som så.. stort man kan ju liksom inte ha med den överallt. Den är för ömtålig för att ha i väskan, man kan inte ha den hängandes runt halsen hela tiden, man kan inte bära den (okej, nog går det nog men jag skulle aldrig klara av det. Tycker att det är strongt av alla som gör't, en applåd från mig) Så ska kolla lite om en bättre, smidigare, mindre design! Fast för vilka pengar. mina är ju slut! huhu
 
En helt faboulos bild av mig, utan smink, väldigt smickrande! puss
Och sist men inte minst, ikväll blir det idol med världensbästa!!♥♥
Blev ett inlägg om allt och ingenting i min överspexiga vardag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback