Örjan blåval


Haha men kolla vad min sötanos skrev medans jag höll på att dona&stöka i mitt rum.
HOn är ju för söt. puss

Ikväll har jag iallafall varit med Jone, Jenny, Mackman och Mathilda.
Vi var väl för det mesta ute och gjorde samhället osäkert.
Sen hade vi vattenkrig med min brohs vattenpistoler..
Trevligt hade jag då ikväll.

Imorgon slutar jag tre så efter det blir det nog att gå med syster på stan ett tag, sen vidare hem för att äta middag sen vara med mathilda. och kanske jenny om hon inte skulle vara hemma.
Och på lördag blir det nog grillning med lite peep's, troligtvis så blir det mycket trevligt.
Eller aja, det brukar iallafall vara det.

Jag kom på en grej som jag inte gillar. Människor med allt för mycket fördommar. Visst alla har väl fördommar. Med till en viss grad, ellerhur.
Jag kanske svamlar, eller gör jag det;)
haha jag gjorde just en smiley i min blogg, men vafan det är ju precis så jag menade.
Ta det som du vill iallafall.
Men vad kan man göra egentligen,
om folk är så så får dom väl för fan vara så. 
Jag tycker iallafall personligen att det är lite ''knasigt'' att dömma i förväg
 what to do? what to do.

Nu ska jag snart duscha och sen ska jag nog förmodligen ladda hem piratbay så att jag kan ladda hem lite filmer.
Eller något annat bra program.
känner mig som en oerfaren lite småskit.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback