Now that don't kill me Can only make me stronger

Har inte rökt på 24timmat tänkte jag säga för att vara duktig, men jag rökte faktist imorse. Men usch och fy vad jävla gott det va. Satt som en snöboll i skrevet.
Men nu är det skärpning som gäller, måste, och då menar jag verkligen MÅSTE sluta röka.
eller måste och måste jag vill sluta röka. Jag vet att jag kan sluta för att jag är så jävla tjurig av mig. Men jag vet faktist inte ärligt om jag vill.
Jag får fara utomlands nästa sommar, eller jag och jenny får en utlandsresa om vi slutar röka, visst det är helt klart värt det.

Idag slutade jag halv elva, kändes kanon så nu ska jag typ lägga mig och sova för att sedan fara till ursviken, eller så ska jennny komma hit. hur som haver så ska jag vara med hon ikväll iallafall.
Jag måste innan jag däckar fixa några grejer på datorn, det känns som att jag inte riktigt fått igång den än. Mn det kommer väl snart. Snart rullar allt på som det ska vara.



Pluttan du är så duktigt, som höll upp i 24 timmar!

& vi ska klara de här, de ska vi <3

Du är bäääääääst!!<3

2010-09-02 // 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback