Less is more

Nu kommer ännu ett inlägg om min överspexiga vardag!
Står och steker kyckling efter att vid för en timme sedan kommit hem från stan. Och nu tänker ni säkert såhär: Hon orkar inte fara på skolan men, stan går bra. men så är inte läget precis. Orkar inte förklara. Men idag var det dax att inhandla nödvändigheter.
Och yes! i found it! nagellacket som jag har legat efter i en heeeel evighet. And i love it!
Hur kan man göra något så fult till något fint!?♥
Hittade också en massa produkter till ansiktet på plusapoteket, som rengöringsmjölk, ansiktsvatten och en hudcreme. Två dovetvålar! Ett nagellackborttagning. Och sist men inte minst tuggummin som kommer räcka längre än nagellacket. hihi

Bortsett från mitt superspexiga facelook så nagellacket!!♥
Det är Viva la Diva och kostade mig 79kr!
Jag fick något spel, så nu har jag gjort vitchoklad pannacotta med björnbär och nu ska jag göra kycklingpasta!
Älskar livet för ögonblicket!


Det var en riktig höstig varm färg. Söker något sånt, vars hittade du det där nagellacket? :D

2010-09-29 // 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback