Jenny vs. Jason


Jag har sovit 5 timmar inatt, känner mig som en säck potatis så här på morgonsnåret. KANONERS!!
Ska strax bege mig till jenny, som för övrigt sov här inatt. Vi kom hem där vi ett efter att ha grillat från typ åtta till tio, sen har vi varit ute och gått runt i hamn, skämt ut oss själva gjort riktigta fynd. 5 cigg för 50 svenska riksdaler. haha  
Kvällen tillbringades med Jenny, Jone, Mathilda, Mackman, Sebbe och Anton. Och ett tag där simon och sjobba.
Jag hade riktigt trevligt må jag säga.
Iallafall när jag och jenny ko mhem laddade vi ner toy story 3, eclipse och grown up's.
igår natt såg vi grown up's och imorse såg vi eclipse. Gash hur bra filmer som helst. eller iallafall eclipse. Nu väntar vi bara på fjärde filmen!

Jag och jenny tog också en massa gorgeous bilder, men utsmetat smink, ögonen i kors och helt jävla tapiga♥


J a g  ä r  r ä d d
-V a  i n t  s å  r ä d d




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback