Jag har sett dig i mina mardrömmar, du är killen som räddar mig från monstret.

Har nästan sovit hela dagen, och om jag inte har sovit så har jag gjort läxa, läst raggningsrepliker↑ eller spelat mario!
Och våga inte kalla mig för tönt för det är skitkul! okej, inte så mycket men man blir beroende av det. Och när man dör åker datorn i väggen!
Ikväll blir det att vara hemma och mysa framför tvn med mjukisbyssor och uggs och min stora stickade tröja! MYYS!
Nu ligger jag och lyssnar på Melanie Fiona!,spelar mario och pratar med jenny, markus och jonte. Imorgon blir det att hitta på något.
Och Mathilda om du ser det här vilket jag vet att du gör, för du gör inget annat än att läsa min blogg! hihi jag vet att det är sant♥ Hitta på något med oss imorgon, det har blivit way other plans!!

Nu ska jag spela klart mario sen får vi se vars vinden blåser mig.

klicka här för att höra..monday morning acoustic verson!♥

edit: vad tycker ni om min nya design förresten? bara tillfällig dock. den är gjord av Kia!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback