I'm looking at you through the glass Don't know how much time has past

Oh, God it feels like forever
But no one ever tells you
That forever feels like home
Sitting all alone inside your head


Sitter och försöker klura ut some serious shit.
Haha fast ne, här kommer iallafall 5 grejer ni inte visste om mig.
 
1. Jag älskar att klä upp mig, från topp till tå.
2. Låten Hallelujah är min absolut favorit låt, den har liksom skapat en hel drös med minnen.
3. Jag älskar, älskar, ÄLSKAR att skratta. Ett skratt förlänger livet helt enkelt!
4. Jag har en halvbror som bor i norsjö som är 96:a
5. Jag älskar att skriva och läsa.  

Nu ska jag dricka upp min multivitamin juice och sedan tvätta bort sminket, borsta tänderna, och sedan krypa till kojs. Guu så skönt!

Känner mig riktigt stilig idag också! Leggins, linne, skjorta, sjal och converse.
Har dock inte haft på mig kläder så mycket idag, eller haha har legat i ttröja och trosor heeela dagen tills klockan kvart över sex då jag tog tag i mitt liv, kastade på mig kläder, sminkade mig, satt upp håret, sprang till bussen och landade i ursviken 18.38.
Där var jag med Jenny, Mathilda, Jone och Mackman. Vi pratade, såg idol, och ja, pratade.
Nu.. SÄNGEN!!



men hur går det till att du har en bror som är 96:a när du har yngre syskon än så och samma föräldrar?

2010-09-20 // 00:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback