If you can dream it, you can be it

Jag har en teori.
2012 kommer slå in, det tror jag iallafall på! okej, kanske inte.
Men vänta bara liksom. det är bara att vänta och se tills 23 december 2012 som det väl var sagt vi skulle gå under. Det är bara att fara till Afrika eller New York eller vars fan det nu va det vars sagt i filmen att man skulle fara riktigt för att vinna tid. Har inte vågat se den!
Det finns en miljon saker jag vill göra innan jag dör.
Man har liksom gjort ett fåtal av alla saker som man skulle vilja göra innan man dör.
Jasi.. endast tiden kan bevisa. så.. upp till bevis!

Har haft världens bästa sällskap ikväll till idol med en massa snack och skratt!
Blir en tidig kväll ikväll, känner mig helt slut i kroppen så jag ska lägga mig och mysa med mitt duntäcke som jag tog fram i måndags. dunigt värre!♥
Nu ska jag tvätta bort ansiktet från alla orenheter och sedan sova!
Har funderat på en frågestund, vet att jag inte har över 20tusen läsare varje dag, snarare under hundra men det skulle vara kul. Aldrig under mitt snart fyra år som bloggare har jag haft en. så varför inte. kan ju inte bli mer än fel! Och då tänkte jag svara på frågan som jag fick för ett tag sen om min bror.
Vad tycker ni?



JAAA. har tusen frågor!

2010-10-01 // 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback