Heat

Vi tog ju som sagt skolfoto idag, tillåt mig att skratta! Det gick ju helt åt pipsvängen hatar skolfoto!
Okej, klassfoto går bra, men jag på enskilda kort är som att smöra mackan på fel sida.
Det går inte! Någonsin!
Jag såg ut som ett tap men fotografen ba; nej, men den vart ju skitbra, den tar vi!? Men tror ni jag hade något att säga om det. haha inte mycket.
Har just sett filmen date night, mycket bra film. Rekomenderas deffinitivt.
Och som jag har tjatat, kommer jag tjata igen. Jag vill ha min lön! Jag vill ha nya kläder, some change in my closet. Höstkläder, mörka kläder, stickat, nytt nagellack behöver jag också.
Och jag sprang igen Åhlens för ett tag sen och såg vid första ögonkastet en ny parfym av beyonce. Heat heter den, luktar gudomligt gott. Annorlunda. Men ljuvligt.

Så om ni springer förbi kicks, åhlens, cubus vafan, var som helst där dom har parfymer, lägg ner två sekunder på att lukta på denna! underbart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback