Got nothing against you and surely I'll miss you

Ligger och pratar med jonathan men ska nog avrunda och sussa snart, uppe med tuppen är det ju som gäller imorgon. 05.49 står min väckare på. Kliver dock inte upp då, ligger och drar mig en kvart kanske.
Sen blir det att klä sig, sminka, sig, fixa håret så att det ser någorlunda ut, äta frukost, borsta tänderna och sedan bege sig till skolan.
Sen imorgon efter skolan måste jag till banken, och på kvällen blir det att vara med jenny, jone, mackman och mathilda.
Och ikväll har jag då för övrigt varit med dom också, vi gjorde inte mycket alls, men som sagt så är det ju trevligt endå. Eller vi har gått runt, kissat och gått runt!
Men sov underbart inatt iallafall, för det ska då jag försöka göra!♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback