FÖRBANNAT

Jag har verkligen inte bloggat på en evighet, och nu har jag så jävla mycket att säga, men jag vet inte hur jag ska börja, det går liksom inte vrida och vända. Jag har inte bloggat på typ fyra veckor. Kasst av mig.
Skolan har börjat! Skitkul, trodde verkligen aldrig att man kunde säga det. men det är verkligen kul. So far iallafall. Första veckan var vi på Källan SPA och så var vi i lövånger och fick en make-up kurs från veronica från make-up store. Och den här veckan som snart är slut har vi liksom börjat med skolarbetet. Eller det är väl inte riktigt förän nästa vecka man riktigt kör igång helt. Eller iallafall på yrkes.
Jag håller på att sluta röka nu, for real. Det känns bra. Eller inte just nu. men jag vet att det kommer kännas bra om nån vecka, om några dagar för att vara ärligt. Men nu skulle jag nästan kunna döda för en cigg, pall mall skulle jag kunna ta. He funkar i krig. MEn usch.. folk.. börja aldrig, ALDRIG röka. Det är äckligt, dumt, knäppt. onödigt, helt och hållet ovärt. MEn det är gott..
Jaja, anyway.
Skriver på min nya dator som jag har fått av skolan, wihoo. Haha ja, skolan smörar för eleverna, datorer, make-up kurser, SPA besök, haha våran skola skulle mer kunna tolkas som en fritidsgård än en skola.

Jag vet inte vad jag ska säga, jenny fyllde år i måndags 16bast hon är längtar som fan tills hon får sätta sig bakom ratten och tuta och köra. 
Grattis Plutten!! 
Jag har väl för det mesta varit med Jenny, Jone och Mackman dom här fyra veckorna på tal om absolut ingenting. 

Jag har myror i brallorna, jag känner att jag vill ut och springa. Ska kanske göra det. 
Vete fan. 
HAha detta blev ett något rörigt inlägg. Så om du har fattat så här långt får jag säga grattis och vi hörs. 
kyss och kram och klapp i stjärten!  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback