When you smile the whole world stops and staires for a while

Sitter och degar framför tvn med desperate housewife och cougar town, premiären var ju ikväll!♥♥♥
Sedan ska jag duscha, och sedan sova, sova, sova! Har sovmorgon imorgon också. Börjar tjugo i tolv. Som vanligt på onsdagar! Känns förjävla underbart!
Känns som att jag inte har sovit på en vecka. Ögonen hänger, jag går som att jag har sålt smör och tappat pengarna! Och livet känns tungt. Tur att jag har underbart folk runt ikring mig som lyser upp vardagen då! hihi♥
Känns som att jag har blivit påkörd av en flygplanselefant med propellrar.. så trött är jag! illa!
Så nu ska jag strax gå och duscha, och göra mig redo för sängen, sedan beställa hem lite grejer från h&m, sedan läsa lite vård och omsorg. sedan SOVA!
Det känns för övrigt som att jag inte pratar om annat än att sova. - Jag är trött! - jag vill sova! - gud så skönt att sova! - Jag kommer somna! haha ni fattar!

Ikväll har jag varit med jenny, marcus, mathilda, jone och simon. Vi har inte gjort många vettiga saker ikväll. Hängt med polisen! Om ni nu vill kalla det vettigt.

Annars va det inte mycket mer jag ville säga. Ska lägga ut lite bilder senare på det jag ska beställa från hennes och mauritz. Ciao!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback