Efter som Elin aldrig bloggar, gör jag de åt henne!♥

Nu äre så här att jag tycker att Elin Andersson, hon som äger denna blogg skall blogga liiite oftare. Så man har någonting att läsa när man är uttråkad! Eller vad tycker ni?

Vad Elin har gjort undertiden hon inte har bloggat är typ att vara ute med dom bästa vännerna Marcus, Jonathan & Jag - Jenny! Även med simon vissa kvällar. I fredags grillade vi, å sov över hos Marcus. De va urkul!
Jag hade iallafall, och de hade troligtvis dom andra också! Hihih
Skolan tar även upp mycket tid för denna vackra flicka. Hon pluggar hur mycket somhällst för att kunna ta studenten 2012. Jepps så är läget för tillfället. De är sånt man får ta när man ska bli någonting... Inom omvårnadsprogramet!
Detta var nog allt för mej, tro jag. Men nu fick ni iallafall en liten uppdatering om vad som händer.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback