jag har himlen runt hörnet

Hejhopp alla glada barn nu är det bolibompa!

Och fy helvete dom borstar tänderna på reklamen! *hurven*

Sitter iallafall och disskuterar med tobbe om att det vore bra om man sket pengar! HAHA
Och kollar på tv gör jag också, CSI, jag borde även sova, så ska göra det om några minuter.
Tänkte bara skriva lite så att alla mina hundra tusentals läsare vet att jag lever så ni behöver inte vara oroliga! ehehe.. minimera ett antal nollor så är allting rätt!

Ikväll har jag hunnit åkt bil med simon, kladdat smink i jonathans aniskte, rivit sönder marcus stol och sist med absolut inte minst! slutat röka!
Okey, I'm working on it!
Imorgon ska jag nog till stan och vara med en gulliplutt utan dess like. Och sedan ska jag flytta min garderob till furunäsgatan i ursviken för att vara där i en vecka.

Men nu ska jag ringa och sedan sova för kung och fosterland!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback