Lovekiller

in my ass.
hur mycket tror ni jag har pluggat ikväll?! INGENTING!
jag har inte ens öppnat boken, fy skäms. Jag har beställt lite smink, smsat för fullt, lyssnat på musik, sjungt, ja allt förutom att plugga!
Åh.. vad jobbigt!
Nu ska jag sura framför tvn, för att jag orkar verkligen inte plugga! okej, jag ska försöka plugga litegrann!
Och sedan duscha! Sedan sova! Sedan drömma! Sedan vakna! Sedan skola! sedan spy! hjälp mig!
Nu ska jag döda min rygg, och sedan dega framför tvn.
För övrigt så var det väldigt mysigt hos morfar. Vi firade hans 61års dag. Behagligt med älskat folk!♥



Vad beställde du för smink snygging? ;)Stog det hur lång leverans tid det var? =D <3

2010-10-04 // 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback