I UR OCH SKUR!

Dagens planer!
1. Städa ihop i mitt rum, ser ut som hej kom och hjälp mig, och inte en enda stackars jävel kom!
2. Duscha
3. Äta middag
4. Fixa mig
5. Fara till Jenny med världens bästa peep's!


Ikväll blir det som sagt ursviken med Marcus, Jonathan och troligtvis simon & mathilda. Trevligt värre.
Vet inte riktigt vad vi ska göra. Kommer fömodligen hamna på ok och kedjeröka! eller på öhn och grilla. avis?!
haha näe, men vi brukar ha det trevligt vad vi än gör!

Igår blev det riktigt roligt ute, vi grillade. Från början var det jag, jenny, simon, simon, mathilda, jone, marcus och sebbe.
Men sen träffade vi några ursvikare och bjöd ner dom på grillning. Sen kom emelie, sanna, mathilda och lydia. Så det var riktigt trevligt.
Kvällen bestog av.. grillade skor, blödande händer, dränkt jacka i öl, Slut cigg, lössnus, Kramar, huvudbulor, och helt underbart sällskap!

Nu skall jag städa, sedan duscha!





de va grejjer de

2010-10-02 // 16:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback